Söndag.

Publicerad 2012-08-26 22:49:00 i Sara Johansson

Hola alla!
Idag blir det kort inlägg. Hoho
Tog 19:08 bussen med Melbi, Maria & Jessika ner till hallen och där tittade jag på våran träning som slutade 21:30 vi tog 21:46 bussen hem. Sen stod jag och pratade med Melbi lite och sen hem. Nu sitter jag i sängen, skola imorgon. Awesome! Ska sätta på en film på min olagliga film sida. Efter det blir det sängen.
Pussar!♥
SÅ snygg
fööölj mig
HAHAha stalker Sarah!!! 
Megan Fox
alla mina favorit lag spelade idag, nicenice!
Hahhahah Jessika!!!1
Ida Melbi taggar till skolan, eller något..
Sexi mama!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela