Innebandy träning

Publicerad 2012-08-14 01:12:00 i Sara Johansson

sup niggas
Idag vaknade jag typ 14... Då kollade jag på The Kardashians haha jag älskar den familjen helt besatt av att titta på dom!!! Sen klädde jag på mig och sånt sen gick jag hem till Jess & Mar och var där ett tag sen kom Olivia & Robban och hämta oss då fick vi skjuts ner till hallen och där hade vi träning.. 
Efter träningen kom pappa och hämta oss först lämnade vi Olivia och sen Jessika & Maria. 
När jag kom hem åt jag mat. Det har börjat en ny serie på 1an så kollade på den (den var bara i 45min). Efter det hoppade jag in i duschen nu sitter jag och tittar på Keeping Up With The Kardashians. haha 
Ska snart sova , är hur trött som helst..
 Imorgon är det dags för fotbolls träning vilket jag faktiskt har längtat lite över och undrar varför jag fan inte har gått på träningarna?!?!? Aja vi får se hur det går hahah..
XOXO♥
Tjaba.
togs EJ idag ... 
För er som följer mig på insta vet när jag tog den xD
Hahah åååh älskar!!!!!!
hahahahah
!
HAHAHAA
hahahahah !!
saknar mitttt jäkla hår.. 
hahahahahah
hahahahha ohja!!!!
snart ska jag pierca mig igen!! 
jag & linnea för ett tag sen! :)
My & jag för väääldigt länge sen. inne på en toalett i viksjö tror jag.
Jag & Amanda haha åååh längtar till vintern
HAHAH typ bland de första Instagram bilderna.. hahahahhaahah vad fan är meningen med denna bild?!?
Hahaha long time agooooo .. kolla håret bara :(
HOLA
gammal bild 
trasligt hår
SNART SÅ
gulle plutt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela