En fucking onsdag!

Publicerad 2011-10-19 21:55:19 i

Tjaaa gullungar!
Idag började dagen med Idrott och sista lektionen hade vi Svenska!
Vi fick typ sluta 14.40.
Sen gick jag hem, då bytte jag om och sen åt jag lite.
Vid 16 gick jag hem till Jessika & Maria då tog vi bussen till Hallen och sen hade vi en nice träning!
Efter träningen tog vi bussen hem, när jag kom hem åt jag och sen duschade jag.
Nu sitter jag och tittar på Efterlyst och aa..
Men vi hörs imorgon
PUSS!

hihihiihihihihiiiii proffs :D

mys <3

<3

Haha det är jag!

Min & Amandas lunch! :D

Håll hårt i din goda vän, för där ute finns det gott om ormar..

drömde om det där inatt, fy fabian!

gammal . ... . ..  .

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela