It's Friday, Friday!

Publicerad 2011-11-18 20:59:44 i

Tjena tjaba!
Idag började vi med Engelska sen Matte sen lunch och sist SO.
Slutade ungefär 13:40 då gick jag hem med Jessika.
När jag kom hem lirade jag FIFA 12' sen tittade jag lite på tv.
Vid 15:15 gick jag till mitt rum och somnade. Sov til 18.
Sen åt jag mat.
Nu sitter jag i min säng och tittar på tv.
Men vi hörs senare!
Pussar!♥
En Turk och en kurd går in i en mat butik.
Kurden säger: Ursäkta krocken, men jag letar efter min fru och såg dig inte.
Turken: Jaha, ja letar också efter min fru.
Kurden: Jaha, men då kanske vi kan hjälpas åt? Hur ser din fru ut?
Turken: Långa fina ben, ljust hår, fasta bröst, fast rumpa och har på sig ett par tighta blåa jeans, hur ser din ut?
Kurden: Skit i min, vi letar efter din...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela