Träning JAOOOOOO !

Publicerad 2011-06-30 21:05:17 i

Tjaba tjena!
Idag vaknade jag typ 14.15 då tittade jag på TV sen åt jag brunch. Sen började jag fixa mig & klä på mig. Typ 16.30 gick jag ner till Stationen, kom precis i tid till tåget 16.41. På stationen mötte Jag, Rebecca. Då åkte vi med tåget till Stuvsta, sen gick vi till IP. Och hade träning, haha på slutet på träningen så körde vi match mot några mammor. Det var fett roligt. :D Sen skjusade Sarahs pappa hem mig. När jag kom hem åt jag middag och sen hoppade jag in i duschen. Nu sitter jag och lyssnar på musik och smsar. Ska sätta på Sex And The City snart.. Aja vi höres imorgon!
Puuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela