Anthon Viberg är jobbig!

Publicerad 2011-01-03 00:46:56 i

Tjaa! Idag vaknade jag sent, eftersom att jag hade gått och lagt mig kl 06.00 på morgonen. Vaknade vid 12.30 då åt jag frukost sen fixade jag mig, blev klar 14.00 då gick jag & Jessika till stationen där mötte vi Alexander då satt vi och snackade med han. Alle satt och väntade på Johan som kom med tåget vi skulle hoppa på, då hälsade vi först på Johan, sen hoppade jag & Jessika på tåget och åkte till Huddinge där köpte vi först ett rosa läppglans, jävlar va rosa det var! Haha. Sen gick vi in på intersport där köpte Jessika en innebandyklubba,vattenflaska & Fbi-strumpor. Coolt, det fanns Tullinge kläder på intersport, och om man spelar i TullingeFBI fick man rabatt, WOW! Mohahah. Sen tog vi tåget tillbaks till Tullinge då gick vi hem till mig, då satte ajg på mig alla mina innebandy kläder sen gick vi till Jessika då bytte hon om och allting, sen kom Robban & Olivia och hämtade oss. Då var det träning.... Efter träningen åt jag middag sen satt jag lite vid datan sen badade jag och sist duschade jag. Nu sitter jag och är så jävla trött, har inte packat någonting! Ajuste, det blev ingen piercing idag, för det var typ stängd, men imorgon ska jag & Jessika dit, jag skiter i vad min mamma eller pappa säger!
Aja ska sova nu..
Puss! ♥

Omegle!

HAHA

ringar!

HAHA, seriöst, FUCK YOU !

HÖHÖ :P

Heter man Anthon Viberg, så kan man vara riktigt JOBBIG ! ?

Som sagt....

Bäst eller vad? ! :D

Kommentarer

Postat av: Antonia "Anti(Biotika)" West/ Chiquitalover

Publicerad 2011-01-03 09:33:16

Anthon Viberg är inte alls jobbig, han är snäll :D

Postat av: Sara

Publicerad 2011-01-03 19:12:52

han är visst jobbig?

Postat av: Anthon

Publicerad 2011-04-03 13:14:17

Det var victor som facerapea mig, så fuck you det är på google nu

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela