Världens snyggaste kille jobbar på intersport! (Y)

Publicerad 2011-01-03 23:31:48 i

Hejsan. Idag vaknade jag 11 då sminkade jag mig och fixade mig och allting sen vid 12 gick jag ut och mötte Jessika. Då gick vi till tåget och tog tåget till Södertälje där gick vi i 2tim och letade efter den där jävla piercingen.. Och vi hittade den inte,för vi gav upp! Då skulle vi hoppa på tåget, men det hade hänt något.. Så det kom en buss och hämtade alla folk som var på tåget, då åkte vi till Östertälje och hoppade på tåget där till Tullinge, då tog vi bussen hem till Jessika och hämtade hennes innebandy klubba sen tog vi bussen ner till stationen och tog tåget till Huddinge och bytte klubban till en länge... När vi kom ut från affären och hade gått lite så var det fel håll på klubban, hahah... Så då gick vi tillbaks och bytte. HAHA! Sen åkte vi till Tullinge, då solade Jessika, sen tog vi bussen hem. När jag kom hem åt jag mat, sen började jag packa tills imorgon! Jag ska ha datan med mig, så får väl se ifall om jag kommer blogga varje dag.. Kanske inte hinner imorgon för våran sista match imorgon börjar 22.15... Vi ska samlas 13.30 vid Tullinge Hallen. Sen åååååååååååker vi (:
Just nu.. sitter jag och tittar på hockey. Sverige - Ryssland 2-2  ! Heja Sverige! :D
Sitter också och snackar med Johan Lundberg, han är en skit söt grabb från Tumba. Spelar fotboll i AIK och handboll i Tumba. Går i kunskapsskolan i Tumba. Och han är såååå jävla söt! Thihih :$
Vi kanske hörs imorgon innan jag åker.....
PUSS! ♥

Mitt hår! :p

mitt hår igen.. :D

[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela