hemskt meddelande..

Publicerad 2011-01-29 00:15:32 i

Hejsan alla gulliga läsare nu måste jag tyvärr berätta något hemskt för er.... Min data har fått virus så kommer nu faktiskt ha en "blogg-paus" på riktigt.. Vi får se hur lång tid det tar... Men iaf jag vill inte blogga utan några bilder för att... Jag måste alltid lägga ut minst 1 bild på varje inlägg.. Men nu går det inte att ladda över bilder från kameran till datan. Jag har inte sagt något till min pappa än, kanske dags att göra det snart?! Jag är iaf sjukt ledsen nu, jävla data... Lixom en data kan förstöra någons liv.... Men vi hörs så snart som möjligt! Jag uppskattar verkligen dom som läser min blogg. Väldigt tacksam! Hoppas ni har det bra nu då, så hörs vi så snart som möjligt. Älskar er alla, puss ! (ta åt er utav min puss!).. Det kanske blir den sista pussen ni får utav mig.... :( ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela