Två timmar i skolan!

Publicerad 2011-02-11 22:39:26 i

Ursäkta att jag inte bloggade igår.. Men det hände verkligen ingenting igår.. Asså jag bytte bara klass till B ist..
Aja idag gick jag till skolan i snöstormen med Jessika, asså det tog säkert 25min för oss och gå till skolan, jävla snöstorm! När vi kom till skolan fick vi veta att våra lärare inte kom hemifrån så först hade vi en Engelska lektion med Annica i 40min sen hade vi SO med Christina och som vanligt tycker hon att det är Jag & Jessika som jobbar bäst!! Sen på väg hem blev man mulad i snön.. Matte,Jack,Danne,Maria & Jessika puttade ner mig i snön och sen sparka dom snö i mitt ansikte.. Fast Jack var snällast för han tog bort snön i mitt face  Sen när man kom hem visade det säg att man såg ut som värsta monstret, helt jävla svart i facet.. Aja sen tog jag bort mitt smink och satte på mig nytt ! Vid 16 gick jag ut med Jessika då gick vi ner till centrum och väntade på Anton & Alex i 2tim... Fast sen efter 2tim tog vi tåget till Tumba då träffade vi dom och då gick vi runt och lalade lite.. Vi gick till idrottshuset och sånt.. Sen lirade vi lite fotboll där, aja.. Sen tog jag & Jessika bussen hem.. Imorgon ska jag gå upp kl 8.00! GR8! På lördag.. Ska åka hemifrån kl 9.00 då ska vi åka till Brantan och köra match, sen åker vi direkt till Tullinge Hallen och spelar match mot Huddinge i DIV2. Tror nog att jag ska lägga mig i sängen och titta på High School Musical nu. Vi hörs imorgon!
Puss!

HSM!

Kommentarer

Postat av: coolare än dig ! ?

Publicerad 2011-02-11 23:06:02

hahahhahahahaha asså guuuuuuuuud!? Hur kan du titta på såna där barn filmer?! hahahah TÖNT !

Postat av: Sara Johansson

Publicerad 2011-02-13 08:05:28

Va? Det är ingen barn film?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela