Imorgon!

Publicerad 2011-12-20 19:16:29 i

Hej på er sötnosar! :)
Idag började vi 9:50 då satt vi först i aulan och kollade på våra lärare när dom sjöng! :D Sen efter det satt vi i ett klassrum och vi fick också våra betyg. ;) Sen tog jag bussen hem med Jessika. När jag kom hem gjorde jag typ inget, har lirat FIFA12 och sånt. ;) Imorgon ska jag, Matilda & Amanda till Skärholmen. :D Vi ska mötas typ 10:55, ska bli riktigt mysigt! :) Men vi hörs imorgon pluttegullisar!
Pussar!♥
HATAR DET !
Mitt betyg! :D
Amanda & jag är arga!!!
Saknar! Prag!
Turkiet!
Prag!
Turkland!
Ljusdal 2009 !
Hahahahahah :D
Old!
HAHAHAHAHA JAG DÖR! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela