Träning !

Publicerad 2011-08-25 23:16:30 i

Tjenatjena!
Idag försov jag mig, vaknade 9.30 började fixa mig typ 9.50 sen tog jag 10.59 bussen till skolan. Mötte Jessika, Amanda, Maja & Tilla. Då satt vi utanför skolan på bänkar sen kom Linnea, Carro, Julia & Becca. Då satt vi och sjöng och lyssnade på musik, sen gick vi in till klassrummet och där skulle vi köra någon musik tävling. Jag var med Jocke, Nidhi & Lovisa. Typ vid 13.00 slutade vi då gick jag, Jessika och Amanda till torget. Sen gick jag & Jessika hem till mig. Då tittade vi på film, det blev Georgia Rule. Sen typ 16.30 gick jag ner till stationen och Jessika hem. Mötte Linnea & Becca på stationen då tog vi 16.41 tåget till Stuvsta Station sen gick vi till ip. Sen fick jag skjus hem då hoppade jag in i duschen sen kom pappa hem då åt vi 2. Jaja, måste sluta blogga nu. Bjuder på 3 bilder som liten. Men vi hörs imorgon!
Pusssssss!

höhö

Hahahah

Jag & mamma!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela