u are cute

Publicerad 2010-09-21 18:16:32 i

Hejsan alla, nu just nu, är jag på riktigt dåligt humör!!!!
Idag vaknade jag vid kvart i sju, då sminkade jag mig och plattade håret och käkade frukost och tittade på the voice !
Sen gick jag till skolan med Matilda & Maja!
Det regnade som fan!!!!
Först hade vi..
Svenska: 08.35-09.30 Det var väl sådär... Lite boring, menmen jag står ut!
Spanska: 09.45-10.25 Omprov, jag tyckte att det gick bra, men vi får väl se vad min spanska lärare säger :o
So: 10.40-11.30 Haha grymt kul, speciellt när man sitter brevid en as grym tjej ( DEMI ) :D
Lunch: 11.40-12.20 Haha det var kul, satt mest och snackade med Petra & Ida.. Sen satt vi och snacka utanför syster;)
No: 12.20-13.40 TRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅKIGT!
Engelska: 13.50-14.50 Det var väl sådär.. :/
Sen gick jag till centrum och köpte en x-ray! mumsigt!
Sen tog jag bussen hem!
När jag kom hem så käkade jag en macka sen kom mormor & morfar och hämtade mig & emma.
Då åkte vi till sjuhuset och hälsa på moster Malin & Peter!
Och deras nya bebis Nora, och lilla busiga Tuva ;)
Så söt hon vaaaaar... o.o
Sen skjusade dom hem oss, då gick jag upp till min kära data!
Höhö, och nu sitter jag här vid datan ;)
Puss!

Maja & Jag ;) <3

Höhöhö


DU ÄR SÖT! ( säger inget namn! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela