inga bilder !

Publicerad 2010-09-01 21:45:12 i

Tja, det här får gå snabbt, orkar inte blogga!
Idag gick jag med Jessika till skolan först hade vi Sv , spanska , livskunskap , slöjd , lunch , idrott & matte !
Sen gick jag, maria ,jessika & amanda till torget sen vid fyra gick vi hem typ.. eller jag kom hem då., då hade jag skit bråttom! klädde på mig och slängde in en macka i käften på mej!
Sen gick jag upp till Jessika & Maria då kom Robban & Olivia och hämtade oss, då åkte vi ner till Tullingehallen och hade innebandy träning, sen vid 18 gick vi till omklädningsrummet och bytte om sen kom pappa och hämtade mig,denise,jessika & maria då åkte vi till brantan.. Denise var med på fotbollsträningen. men jag , jessika & maria ville inte, så vi lirade fotboll vid killarna och snackade lite med lillfjortismarcus ;)
Sen åkte vi hem!
Då käkade jag middag, och nu sitter jag vid datan och nu ska jag gå och tvätta bort mitt smink! (SKÖNT)
Så vi får höras imorgon!
Kram! ♥

Tyvär blev det inga bilder idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela