I <3 Äpplejuice

Publicerad 2010-10-01 21:36:31 i

Tjena, idag får ni mest bilder! typ över 40 , eller ni får inte alla, dom finns på fb också ! :D
Aja, pallar inte blogga om skolan -.-'
Sen iaf.. Gick jag,maja & tilla t centrum ( och manda följde med ) och där köpte vi goodis ! :D
Sen gick vi hem t mig och valde film ''The last house on the left'' den var faktiskt as bra! Sen tittade vi på ''Besatt'' Lika läskig som alltid ! ;o
Aja nnu får ni fan bilder!


Jag

Äpplejuice  ! <3

jag

Jag!


Pallar inga fler bilder ://
Trött som fan.. Ska nog tvätta bort sminket & sen ska jag dricka äpplejuice, mums ! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela