Ta mig tillbaks !

Publicerad 2010-10-14 21:31:48 i


Nu vill jag utomlands!
Jag vill bara känna känslan imellan tårna när man går på stranden..
Eller bara ligga och steka under solen, och bara ta det lungt
Glömma bort allting som händer hemma i Sverige!
Jag vill höra hur alla mopeder & bilar åker omkring på gatorna, jag vill känna den goda lukten vid alla matställen som man går förbi!
Jag vill bada i pool, svalka av mig i en kall dusch när det är som varmast!
Åka på utflykter och ta bilder och bara gåå !
Äta god mat , gå och shoppa på kvällen och åka tillbaks till hotell 04 !
Så ta mig tillbaks
K O H S A M U I ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela