FALKBERGSLOPPET !

Publicerad 2010-10-07 20:30:06 i

Tjo alla! :*
Idag vaknade jag 7.30 då sminkade jag mig, käkade frukost & klädde på mig .. Sen gick jag ut ungefär vid 8.55 mötte maria då, då gick vi t bussen sen kom jessika springandes(?) sen hoppa vi på bussen och åkte t brantan!
där spelade vi först lite fotboll sen vid 10 så var det dags! FALKBERGSLOPPET ! -.-'
WIHO !!!!!!!!!!!! -.-'
Jag sprang + gick med amanda! :)
Vi gick , gick & gick men kom ingenstans :P
Haha sen blev vi riktigt omkörda av några i 6an hahah dom ba: OMKÖRNING!
Hahahah!
Sen blåste vi upp som så kallad, ''ballong'' ! :D
Sen kom vi i mål efter 1timme & 4minuter ! (y)
Aja, sen åkte vi bussen hem..!
Då var jag med jessika en stund vi kollade på i taket lyser stjärnorna.. Jessika började böla. då garvade jag !:D
haha
Sen följde jag med pappa & syster och handlade !
Och sen när jag kom hem käkade jag middag och nu sitter jag vid datan, mamma har kommit hem!
Tror att hon har med sej lite kläder;D
Nu får ni några bilder från falkbergsloppet -.-' !
puss på er !:*

Brudarna innan starten! :D

Min älskade lilla manda <3

Yusra, lilla björnen & demi <3

Så söta ! <3

Skolfotot iår !
Petra,Matilda,Maja,Amanda,Jag,Freja,Marcin,Avdar!
Monica,Jack,Demi,Danne,Tobbe!
Ida,Julia,Jesper,Mi,Alfred,Lovisa,Jocke,Hummer!

<3

Våran ''ballong'' ! :D

Alla addar på facebook Sara Coolingen Johansson ! (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela