Du förstör för mig ! Vill inte vara din vän längre ! :o

Publicerad 2010-10-23 10:34:51 i

Hejsan! Nu kommer jag berätta om igår.. !
Jag var i skolan, lalalala...........
Körde massa med snöbollskrig! :D
Cok nice !
Sen åkte ja hem och gjorde typ inget.. Sen käkade jag mat.
Sen mötte jag Jessika & Maria då var vi med Gabbe & Tim!
Sen vi 22 drog vi in, då hann jag se idol ! :D
Linda åkte ut.. Och Alice har tagit sig ut ur idol :( Så Minnah fick komma tillbaks :(
Men nu hejar jag på Olle & Andreas! :D
Sen kom pappa hem & mamma.. Då tittade vi på Cirkus möller på datan ;d
mohhah , så jävla roligt!
Sen gick jag och la mig..
Puss! <3

Mitt hår

igen

jag

jag

Gabbe :)

Gabbe! ! :)

Mitt ögA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela