JÄRFÄLLA !

Publicerad 2010-11-05 22:56:53 i

Sha sha bloggen!
Idag vaknade jag 08.. då sminkade jag mig och sånt, sen åkte vi t samligen sen t länna.. och jobbade..
 Sen  åkte jag,jessika & maria hem vid halv tre och då gick vi upp t jessika & maria och fixade oss.. sen kom clas och hämta oss då åkte vi ner t stationen på samlingen! sen åkte vi t jääärfälla! :D
Första matchen Tullinge spelade förlora dom med 5-1 sen mötte dom Vendelsö och då vann dom med 2-1
Mitt i matchen kom WILLE! så ja såg han bara, sen åkte han hem,, men ändå sjukt länge sen.. januari fifan!
Hihi , sen åkte vi hem! Och nu e ja skit trött!
Hihi, imorgon ska jag upp halv åtta och fixa mig och allting! sen 08.20 kommer Clas då ska vi åka t jäääärfälla igeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen :D
PUSS !

Bjuder på en bild på mitt öga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela