MÅNDAG !

Publicerad 2010-05-03 16:29:35 i

hejhej idag vaknade jag typ kvart i sju :D:D
då åt jag å sän fixade ajg mig å sånt
sän gick jag till skolan!
först hade vi idrott , bild , lunch då gick jag å amanda till centrum å köpte GLASS årets första is-glass :D <3
sän så hade vi matte & svenska ! sän slutade vi :D:D
sän gick jag till centrum me maja :D <3
och amanda ;) <3
sän gick vi hem :D <3
och nu sitter ja ba vid datan har kollat på GHOST WISPER , scaryyyyyy.. :s <3
..usch..
menmen idag har jag träning :D
fotbollsträning :))
menmen .. hare king(ast) :D <3
tjarå
bilder:

jag = twister :D
amanda = nogger :p
:D <33333

min glass :D



kissandhugs!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela