inlägget..

Publicerad 2010-05-14 02:23:46 i

tjaa :D
haha har snackat lite me Victor Viberg på datan & smsat ;)
så jävla skön asså!
haha menmen sän har jag snackat me henke i luren hahahahh alexandra skrek på mig , så va tvungen å lägga på :( menmen.. vi snackade om lite privata saker :) nice va?
hahaha
men aja ..
hahah sän hoppade jag å alexandra studsmatta fett rädda vi blev ! :s hahahhahh
jag börja springa in för ja blev rädd!hahahahahah
och alexandra hitta inte sina skor så hon fick panik :o <3 :D
hahahahahahahahhaha å skrek!!!!!!!! hahahahahahahahahaha
sän har vi snackat me victor om såna hära :PPpPPppPPpp grupper :) <3
haha kukkuk! :)
ni ska få några?
( de finns några privata men dom får ni inte se! )
Vart är läppstiftet? 'jag vet inte?' så är det hos Maria Montazami :PPppPPppPP
Ser du stjärnorna? 'nej'? så är man i rymden :PPppPPppPP
Knaan säger Take a minute. 'okej' så gör man inte det. ! :PPppPPppPP
Vart är jävlen som kom på alla :PPppPPppPP grupperna? 'vet inte?' så är man han själv :PPppPPppPP
Är det något under studsmattan? 'nej' så är det gräs :PPppPPppPP
Kissie säger: Åh vilka stora bröst jag har! så har hon redigerat dom :PPppPPppPP
Är det där cola? 'ja' så är det vin :PPppPPppPP
Bajen säger vi tar dom lätt! så gjorde dom inte de.. :PPppPPppPP ( förlåt om jag snackar skit om mitt lag! :( )
Är du bäst? 'nej' så är man född så :PPppPPppPP
Är du blond? 'nej?' så heter man kissie :PPppPPppPP
Sibel säger STOP! så går man :PPppPPppPP
Darin säger: You're out of my life! så är man hans flickvän :PPppPPppPP
Stifler säger: Doggystile! så kör man catstile :PPppPPppPP
Alexandra säger: LÄGG PÅ NU FÖRFAN! så fortsätter Sara å pratar :PPppPPppPP
A.I.K tror att dom vinner sm-guld igen ! så måste dom kvala! :PPppPPppPP
Jock James säger: I like to movie it! så hatar man de :PPppPPppPP
Hon säger: Jag ser ett spöke. Så är det bara en fjortis med massa idomin :PPppPPppPP




hahahahahaha men de va alla, men vi kom på massa :PPppPPppPP



kissandhugs!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela