22:35 - Underbar dag med Alexandra Sundin!! <3

Publicerad 2010-07-05 22:35:12 i

hejsan hoppsan!
Idag vaknade jag vid nio , då gick ja ner å käka frukost!
sen gick jag upp å sminka mig +plattade håret, sen vid tjugo i elva gick ja ut te bussen, sen kom den , då satt Alexandra på bussen! :)
Då åkte vi ner till stationen å tog tåget till södra då vi till gina , har köpt en mörk blå baseboll tröja :)
Sen gick vi och kollade i andra affärer och sånt!
sen gick vi till tåget å tog tåget till centralen då gick vi till donken å käkade lite ;)
Sen tog vi bussen till grönan! :D
vi började me jetline ,ingen kö alls!
sen åkte vi den igen ,
sen åkte vi katapulten shit!
första gången , duktiga alexandra fick mig att vilja åka den ;)
så vi åkte den.. andades fett mke haha :))
fett nervös!
jag tror att ja skulle dööööööööö!
men direkt efter ställde vi oss i kön å åkte igen, asså när man e högst uppe, dör man! :D
Sen åkte vi vilda musen , gick i lustiga huset , jetlinte igen & bläckfisken :P
Sen åkte vi katapulten igen då när vi satt å den hade åkt upp 1m så sa två killar i kön ,
killarna: Ta det lungt! Andas!! 3,2,1 goooooooooo
Jag: HÅLL KÄFTEN!
HAHAHAHAHHAHA!
sen åkte vi upp å allting!
Sen asså jag kunde inte hålla mig så ja skreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek!
skit högt
alla där nere vände blickarna uppåt! ;P hahahahah!
Sen gick vi ut där ifrån å gick till Sweden Sove.....
Jag & Alexandra köpte två snygga tröjor
I (hjärta) STOCKHOLM
dom va fett snygga!
Sen gick vi till tåget å åkte hem ,
till mig..
Då packade ja lite.. Sen käkade jag lite,
sen gick vi ner till bussen å åkte hem till alexandra ;)
 när vi kom hem till alexandra ,käkade hon mat
sen satt vi vid datan å lyssna på musik
sen tog jag massa bilder på hennes system! :D
kul kuk!
sen a , vi ba chilla ;)
Sen gick vi ut å hoppade studsmatta , OCH filma :D :D
sen gick vi in å satte på en fiöm å ja bloggar och bloggar:D
så nu tittar vi på film ;)
Tonårsliv!
Menmen, Alexandra ska få blogga lite nu ;)

yeeeey :D

alexandra <3

i love sthlm ! :D

stockholm i mitt hjärta! <3333

me and alexandra <3

blondie (y)

riktigt gullig bild på alexandra <333

jag & min pojkvän (a)

sötnos!

älskar dej!

<3



de kanske kommer lite fler bilder senare ;)
+kanske ett video inlägg ; )


kissnhugs! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela