älskar dig bajenbrud2

Publicerad 2010-07-02 23:53:31 i


alexandra,alexandra,alexandra..
vart ska jag börja?
jag älskar dej otroligt mycket!
du betyder, du e som en syster för mig, hjärtat!
varje gång jag ser dig så blir jag glad på något sätt..
de kanske har hänt ibland att vi har bråkat.. varit som vinden för varandra..
vi har alltid kul tsm..
varje gång jag ser dig lyser du upp som solen..
jag är inte så bra på sånt här, men försökte iaf..
3 ord
4 vokaler
7 konsonanter
1 betydelsefull mening!
Jag älskar dig.
hoppas det alltid kommer vara du&ja !

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2010-07-03 00:56:27

LOVE YOU! <333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela