Söder !

Publicerad 2010-08-23 15:58:21 i

Tjenare!
Det här får gå snabbt!
Idag gick jag och mötte Amanda sen kom Jessika och då mötte vi Maria, sen gick vi till stationen!
Där mötte vi alla!
Sen åkte vi till söder då fick något papper då skulle man gå runt och hitta olika saker och svara på frågor!
Skit tråkigt! -.-'
Sen samlades vi vid slussen, då käkade vi.. sen var det några som åkte upp i den där hissen!
Men jag stannade när nere! Haha sen gjorde jag Maja & Amanda några roliga saker, haha!
Sen gick vi till tåget och tog det hem!
Sen gick jag med Jessika,Maria,Henke & Jonte!
Sän träffade jag moster på dagis, då snackade vi med dagis barnen och sånt!
Sen gick jag hem då läste jag min julia!
Asså jag ska till brantan, så det var därför det här fick gå snabbt!
Puss <3

Igår kväll !

Imorse !

Haha jag & Amanda! <3

Lite utav Jonte.. Henke & Maria !


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela