-tisdag-

Publicerad 2010-04-27 21:58:50 i

hejhej :)
Idag vaknade jag ungefär lite efter sju  , då gick jag ner och åt frulle.
Sän bytte jag om & sminkade mig , och fixade håret ;)
-tisdag-
08.30-09.30 SO
09.40-10.20 SPRÅK
11.00-12.00 SO (flumm lektion)
12.00-12.40 LUNCH
13.00-14.40 elevensval ( idrott )
haha de va fett kul , först så skulle man typ kasta bollar på varandra sän fick jag en skit hård boll av Alexander i ansiktet ( han går på handboll ) fan va jag blev röööd :s
aa, sän så spelade vi fotboll .. haha å då vare nån idiot som kalla mig fjortis !! :@ -haha-
jag förlorade när vi körde fotboll :$ haha
menmen.
sän tog jag bussen som gick 14.41 :)
och när jag kom hem så satt jag vid datan :)
sän kom pappa hem då åt jag mat , sän bytte jag om å sän vare dags för träning ;)) <3
(härligt härligt)
haha aså nej de va inte härligt ! för de spöregnade -.-'
haha men när jag kom hem så duschade jag :D:D:D:D skööööönt !
sän så vare desprete housewifes å då åt jag å kollade på de  ..
och nu så sitter jag vid datan & kollar på de !
next: Cougar town ( stavning ) <3
next: Christine :D:D:D
haha
men nu får ni bilder

Me

-haha- amanada fixar med sitt skavsår :p

ida :) <3

närbild på alexandra <3

närbild på lina <3

maja <3

stina <3

haha jadu.. ;o

haha vilka ögon ^^



kissandhugs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela