x-factor

Publicerad 2012-09-09 19:31:10 i Sara Johansson

yo brother from another mother! 
Idag vaknade jag 8:30 av att Maria ringde mig.
Sen tog jag, Maria, Jessika & Ida 9:34 bussen ner till Tullingehallen och där tittade vi på Haninge/Handen-Bele barkarby P97 det var semifinal. Bele vann med 9-1. Efter det åkte vi hem. Eller aa jag hämtade mina pengar sen gick jag, Jessika & Maria ner till centrum och in på kaféet och tog en chai latte. Sen mötte vi Ida då hoppade vi på 713 till Willys och där köpte vi yoghurt. Sen gick vi till Idrottshuset där tittade vi på Farsta-Bele p97 det var final. Farsta vann ! Sen träffade vi Robin och gick till tåget och tog det till Tullinge och sen 713 hem. 
När jag kom hem somnade jag.. Nu ska jag ta bort sminket och sen sätta på X-factor och efter det ska jag sova.
Pussar!♥
woho 
mitt hår..
snart såååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela