15 fucking year old.

Publicerad 2012-09-18 00:21:41 i Sara Johansson

Tja bröder!
Idag gick jag & Matilda hem till Amanda, där öppnade jag lite presenter jag fick av dom.
Tack tjejer!♥
Sen gick vi till skolan, då hade vi so sen lunch, matte, idrott & språkval. 
Tog bussen hem med Jessika, när jag kom hem gjorde jag inget.
Sen kom pappa hem, då fick jag pund (londiska pengar). 
Jag, Maria & Ida tog 19:11 tåget till träningen.
Pussar!♥
woho
åååh
Matildas lillebror är tydligen kär i mig.. Ååååh albin!!! <3<3<3
Ida hahhahahaha köttarN
tack finaste vänner.
Sen fick jag presenter av Jessika & Maria också. Skit snäll & skit fina saker.
Hann tyvärr inte lägga upp någon bild och är jätte trött :(
HAHahahahahahhahahahahahahahahahahahahaha
Maria är den ''vita'' Anton är den gröna. 
HAhahhhahahahahahhahahhah

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela