fotbollsträning

Publicerad 2012-05-07 22:40:55 i

Hoooola! :)
Idag började vi 9:30 och slutade 15:15. :)
När jag kom hem käkade jag lite sen bytte jag om.
17:30 gick jag ner till stationen där mötte jag Linnea då tog vi tåget till Stuvsta sen gick vi till IP och där hade vi träning. :D Efter träningen kom pappsi och hämtade oss då lämnade vi Linnea sen hämtade vi mamma sen hem.
Då hoppade jag in i duschen sen käkade jag och nu sitter jag i min säng och kollar på tv. ;)
Imorgon börjar vi 8:05 för att vi ska se en 2tim lång film... BRB ska ta självmord :(
Faaan.
Puss!♥
ÅÅH jag seriöst tycker att detta är så jävla töntigt!
Liksom man skriver inte sådär så att alla kan se ''Tullinge bögarna'' herregud.
Fine, alla lag pratar ju om andra lag och snackar skit om dom men man skriver fan inte ut det ''tullinge bögarna''
Döööööööö!
ÖGON , ja det är mina
blablabalalbalbalbalb
in the school and playin' piano, imagine
mohahah
tåget är ju det bästa stället man kan sova på !
HAHAHAHAH
öga
öga
ser ut som en mupp. tja
ute in the sun
Mys
hola amigas , i love you everybody!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela