fotbollsträning på g!

Publicerad 2012-05-03 17:37:58 i

God torsdag på er!
Idag började vi 8:20 med svenska sen teknik, no, lunch, idrott & sist matte. Vi slutade 13:45 så fucking as skönt.
Jag gick hem med Matilda, när jag kom hem tog jag bort sminket och sånt sen solade jag. Efter en liten stund hoppade jag in i duschen och duschade kroppen. Just nu sitter jag faktiskt i mitt kök och bara lyssnar på musik. Ska snart äta och sen byta om. Fotbolls träning på G! Eller träningen börjar 20:00. :) Usch jag gillar inte att ha sen träning , 20:00-21:30. Har en halvtimme på mig att komma hem från Stuvsta & duscha. BB börjar ju 22. :(
Vi får höras senare ikväll! ;)
Pussssss♥
WOHO!!!!
Frukost! Yoghurt med jordgubbar, bästa!!!
PS: färska gubbar
kul med teknik, elllller? ;)
Naaaaaw. Kolla vad som stod på tavlan i klassrummet. Blev rörd.
Vet ju dock inte om det var JB. :/
tjo biffN
kärring
tagga idrott, typ.
PS: vi hade ej våra snabb skor på oss, därför ser vi söliga ut.
spökboll!!!
de som kom från tullingebergskolan(me+10andra) mot rubbet
Tullingeberg vaaaaann ! :D
why are we gonna to dansa on the idrott?!?!?! pall int
pil lås upp kamera
Tjo engelska glosor, sug min kuk.
♥man måste ju bara älska skolan...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela