TIIIIIISDAG!!

Publicerad 2012-05-29 22:56:38 i Sara Johansson

HOLA AMIGAS! :D
IDAG BÖRJADE VI 8:10 MED SLÖJD, det gick suuuper bra! Var jätte duktig.!
Efter det hade vi språkval, lunch, idrott, matte & sist elevensval.
Sedan gick jag hem med Maja, när jag kom hem gjorde jag inget.
Sen var det fotbolls träning tog 17:56 med Linnea till Stuvsta sen gick vi till IP och där träning.
Fick skjuts hem av Linneas pappa när jag kom hem käkade jag litt middag sen gjorde jag frukt.
Efter jag hade gjort frukt hoppade jag in i duschen sen åt jag FRUKT ! Tittar just nu på BB
PÖSS!♥
haha
SUPER GOOOOTTT !
HAAAANNA SKA VINNA BIG BROTHER 2012!!!!
spelar litt piano!!
gammal video på AMANDA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela