Torsdag, godnatt!

Publicerad 2012-05-10 20:11:52 i

Hola! :D
Igår kväll gick jag och la mig 20:30 eller jag somnade då och sovde natten ut.. Så jäkla skönt!
Vaknade 06:13 och var pigg som en gris. ;) Aja idag började vi 8:20 med Svenska sen hade vi teknik, no, lunch, idrott & sist matte. Vi slutade 13:40, då gick jag hem med Matilda & Amanda. :)
När jag kom hem gjorde jag inget, sen åt jag middag.
Nu har jag precis duschat och ska snart blåsa håret sen sova.
Har redan borstat tänderna, så jäkla skönt att sova!
++++ fredag imorgon guys, på måndag är det prao i 2veckor fan vad nice att slippa skolan!!!
Puss & Godnatt!♥
världens godaste frukost!!
så fucking goooottttt
titanic
Fick E på matteprovet, shit jag som trodde jag skulle få 0 rätt.. ! Men ICKE SA NICKE!
Loranga , Masarin & Dartanjang!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela