Skola efter 2 veckor... :S

Publicerad 2012-05-28 21:52:57 i Sara Johansson

HOLA BROTHERS ! :D
Today mötte jag Matilda sen gick vi till skolan, började 9:30 med mentor stunden sen hade vi musik, lunch, so, språkval och sist so. :) Tog bussen hem med Karolina & JEssika. När jag kom hem gjorde jag inte så mycket, städade sedan mitt rum.. Sedan tittade jag på Hammarby-Falkenberg slutades 2-2.
Just nu sitter jag i min nybäddade säng och ska strax titta på BB!
Vi hörs imorgon, peace!♥
körde på litt hitta nemo inatt..
haha me gusta
mysssssss
HAHA COOOLT
forever young, i want to be forever young..
hola como estas
GRÅ
voff typ
SUPRISE! typ

Kommentarer

Postat av: Tjej, 96a.

Publicerad 2012-05-29 22:04:14

Hej igen!

Ville bara säga att HELVETE VAD SNYGGT HÅR DU HAR!

Det är skit fint, lite tips på hur du gör det så fint?

hur gör du när du duschar?? scampo(stavning) och balsam?

kram kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela