Pinsamt Svergie !!!!

Publicerad 2012-05-18 02:20:41 i

HOLA! :)
Idag efter träningen så käkade jag lite sen kollade jag på Sverige-Tjeckien där Sverige åkte på torsk... Fitt-tjeckien, hata äckel tjeckar!
De gjorde mål när de typ var 30sek kvar 3-4 :( :( :( !!!!
Sen badade jag & duschade!!
Nu sitter jag och lyssnar på one direction och ska snart lägga mig ner i sängen och sätta på Nanny Mcphee. As nice ju! :D
Imorgon blir det stan med Jessika innan det bär av till Söderstadion och ska kolla på Bajen match! Derby. Hammarby-Assyriska. :D :D :D
pusssar!♥
haha
no shit? fitt tjeckar
all min kärlek till dig!♥
Niall♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela