One Direction♥

Publicerad 2012-05-14 21:01:32 i

HOLA!!!! :D
Idag vaknade jag 7:30 då käkade jag frukost och sånt.
Vid 8:45 mötte jag Amanda då gick vi ner till dagiset vi praoar på. Det gick bra såhär första dagen och det var roligt! Vid 14:40 fick vi sluta, då tog vi 14:56 tåget till centralen sen tuben till slussen. :) Sen följde vi efter några tjejer som också skulle se One Direction! Då stod vi där och vänta i typ 45min innan de kom...JAG SÅG ONE DIRECTION. Helt jäkla sjukt, har fortfarande inte fått in de in min hjärna att jag såg one direction!! Kan inte fatta det!!!!!!
Aja efter typ 20min åkte de så då gick jag & Amanda till slussen tuben och tog den till centralen sen tog vi tåget till Tullinge sen gick vi hem. :D När jag kom hem åt jag mat sen hoppade jag in i duschen och nu sitter jag i sängen och lyssnar på musik och är skit trött...
PUSSSSS!♥
Saknar dig tungpiercing!!
hahahah
PAUL! :D
ÅÅÅÅÅH ÄLSKLINGAR!!!
Harry's leende...
Hej Zayn!! :D
ZAYN sluta titta på mig, dör ju förfan!!!!!!
ZAAAAYN IGEN!!!
Hahahahah Harry!!!!
LIAAAAM !!!!! HEEEEEEJ !! :D
Haha blondie!!
hejdå .. :(
NIALL
Louis!!! :D
ZAYN JAG DÖR NÄR DU TITTAR PÅ MIG !!!
Niall Horan, Zayn Malik, Louis Tomlinson, Liam Payne & Harry Styles
Tillsammans blir dom
One Direction♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela