om du vore en tärning skulle jag pussa på dig för tur, rulla dig på bordet och hoppas på sex.

Publicerad 2012-05-30 23:23:49 i Sara Johansson

TJÄNA!
Idag vaknade jag 7:39 tog 09:11 tåget till flempan sen gick jag till tandläkarn och var där ett tag. Sen gick jag igenom hela Karolinska sjukhuset för att komma till bussarna, och min buss skulle kommit om en halvtimme så gick två stationer neråt så att den kom 3min fortare!!! Sen tog jag iaf den hem när jag kom hem käkade jag litt lunch sen gick jag till skolan då mötte Matilda mig, då hade vi svenska sen bild & sist engelska. Idag har jag också haft träning, när jag kom hem ifrån träningen käkade jag litt sen ringde fadern mig och fråga om jag ville test åka bilen lite då gick jag ut så körde vi litt sen kom jag på en super duper mega bra sak, why don't åka and handla det we behöver i homet(?).. Då gjorde vi det, awesome! När jag kom hem duschade jag och nu sitter jag här helt knäpptyst i mitt rum, det ända man hör är mig som sitter och läser samtidigt som jag skriver så nu när jag skrev ''skriver'' så läste jag det högt och jag gör det fortfarande... och fortfarande.... SLUTA!
PUSSSS!♥
modern lackar
love you !
breaks a telefon, like a boss.
hahaha
var med på tv.
typ såhär ser bilen ut inuti , AS NIcE JU! dock ser den ut som en krokodil eller en jätte padda..
(på utsidan!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela