Fotbollsmatch mot Södertälje !

Publicerad 2012-05-23 23:37:38 i Sara Johansson

Hola! ;)
Idag började vi 9 som vanlig, jag gick faktiskt hem 15:05 för det var en liten unge som började gråta när jag skulle gå.. :(
Men iaf när jag kom hem sjöng jag singstar , HAHAHAH fråga inte varför.. Tyckte det var roligt men tappade rösten en gång och då sjöng jag falskt och fick ''amatör'' :(...
Aja efter det käka jag lite sen bytte jag om! Tog 18:26 tåget med Johanna, Rebecca & Linnea till Stuvsta sen gick vi till IP. Vi hade match mot Södertälje och den vann vi med 3-1! Så jäkla bra. Har samma poäng som Södertälje nu (båda har 15) + Södertälje har spelat 6 matcher och vunnit 5 och förlorat 1 match mot oss och vi har vunnit alla våra 5 matcher, så jävla härligt! :D
PUSSAR!♥
litt äpple
kul man kan ha liksom..
STUVSTA!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela