Derby imorgon!

Publicerad 2012-05-12 01:07:14 i

HOLA! :D
Detta blev ett sent inlägg men vad spelar de för roll?
Idag började vi 8:20 med matte sen engelska, so(prov), lunch, svenska & sist no. Fast var klar med allt på no'n så satt och kollade på film med Amanda. :)
Sen gick jag & Amanda hem när jag kom hem la jag mig i soffan, mådde skit dåligt. Sen kom mamma hem då somnade jag.. Sen vid 17:25 så var jag tvungen att vakna då tog jag bort sminket och bytte om sedan gick vi hem till min gudfar och anna-karin. Där var det student firande. ;) Min kusin tog studenten idag så det var masssssssa folk där. Fyfan! Och jag blev sedan utvald av alla barnen till deras ''lekare'' så var med småbarn hela kvällen. ;) Hahah. Drog hem vid 22:45..
Just nu sitter jag döds trött i min säng, imorgon är det fotbollsmatch mot Huddinge. Derby förfan! :D
Vi hörs!♥
PÅ ONSDAG!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D
En häxa i familjen, så jäkla läskig asså..
Grattis babe!
tummen upp för mig själv.jag är så bäst
we are young ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela