Bigbrother

Publicerad 2012-05-06 20:38:54 i

Tja! :)
Om några minuter är det dags för Big Brother, sitter 3 tjejer nominerade.
Camilla, Hanna & Jennifer. Jag hoppas som fan att Jennifer åker ut! Seriöst hon går runt och säger ''jag kommer lämna blablablabla'' och hon är fortfarande kvar? Varför går inte den där tönten ifrån BB om hon inte ens vill vara kvar? Och sen går och till Annica och försöker bli typ bästavän med henne, 10min efter står hon med Annicas förlovnings kille (Marcelo) och hånglar i slussen. FUCK YOU JENNIFER!
PUSS!♥
Jag kollar fan hellre på när Hanna går runt och städar än att se dig.! Gris
Camilla (vänster) Hanna (mitten) Jennifer (höger)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela