BIG BROTHER!

Publicerad 2012-05-27 22:22:28 i Sara Johansson

Hola på er!
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt att jag inte har bloggat på hela helgen.
Men har inte mått så bra och sånt.. I lördag spelade vi fotbolls match mot Tyresö gick inte alls bra den matchen.. :(
Samma dag (lördags) så mådde jag verkligen inte bra så somnade nästan vart jag än satte mig.
Har sovit i soffan sen i fredags natt. Började med att man såg en spindel på rummet i fredags när jag skulle sova..
Så då kilade jag ner till soffan och sov där och sen dess har jag inte sovit i mitt rum. Ska sova i soffan inatt också. :P Just nu sitter jag och tittar på Big brother.
Imorgon är det skola , fyfan..
VI HÖRS!♥
i soffan
HAJEN 3..
SÅ JÄVLA BRA SVERIGE!!!!!!!!!!!
VANN ESC 2012 LOREEN SÅ JÄVLA BRA!
ESC I STHLM 2013!
Norge härmar Eric Saade??

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela