BIG BROTHER!

Publicerad 2012-05-31 22:23:14 i Sara Johansson

HOLAAA!
Idag gick jag inte på träningen började hosta jätte mycket och hade skit ont i halsen.
Så jag mamma & pappa åkte till något ställe fick med mig ett iphone skal hem, hohooooo!
Sen handla vi mer. När jag kom hem käkade jag litt sen duschade jag. Tittade sedan på Big brother från igår och nu sitter jag och tittar på big brother.
PUSSAR!♥
ÅÅH JAG ÄLSKAR DIG JOHAN LARSSON!!!!!!!!♥
så fin!
FYFAN VA COOOLAAAA!!!! OMG OMG OMG!
Idag dansade vi för våran idrottslärare, HAHAHA fyfan våran dans ÄGDE!!!
gjorde till världens bästa föräldrar, dom älskade dom!!
love our car !!
det pirrar i hela kroppen när jag ser dig, och du ser på mig.
Alla i min klass var så jävla sura sista lektionen.
Ja ba ''nu sjunger vi!!!!''
dom ba ''håll käften''
palla va sura....!
tjo
pusssssssssssssss.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela