Utvecklingssamtal, check!

Publicerad 2012-03-28 15:55:12 i

Tjena snyggingar! :)
Idag började vi 9:05 med No sen språkval, lunch och sen kom min far till skolan då hade jag utvecklingssamtal med Nina & far i ett klassrum. ;) Efter det hade jag musik sen engelska & sist svenska. Sen tog jag & Jessika bussen hem just nu sitter jag och lyssnar på musik och smsar. :) 16:47 bussen ska jag & Jessika ta till träningen, om 1tim typ. :P
Vi hörs senare!! :)
Pussssarrrrrr!!!!!♥
Igår
i'm sorry for not looking like you..
den ända gången jag backar, är när jag tar sats.
Fuck the haters!
.hollister.
sug min kuk
elit ba
Känslan av att lyssna på Boyfriend!
ser gammal ut... 70+ typ.
HAHAHAHAHAH!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela