Västertorpshallen!

Publicerad 2012-03-25 21:34:27 i

Tja på er! :)
Idag vaknade jag 12.. typ! :p
Då låg jag kvar i sängen skit länge...
Sen har jag inte gjort något.. :) Vid 18:15 klädde jag på mig och sånt sen käkade jag mat. :p
Vid 18:50 åkte jag & pappa och hämtade Jessika sen åkte vi vidare till Västertorpshallen och där tittade på Älvsjö-Rotebro F97 som slutades 3-3! ;) Elin, om du läser detta var du fett bäst min lilla star!♥
Efter matchen lämnade vi Jessika och sen hem, nu sitter jag och tittar på Big Brother! :D
Vi hörs imorgon! :)
Pussar!♥
TRUE!
hahahah
från igår!!
ARSENAL, BARCELONA, MILAN, HAMMARBY!
käääärlek!♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela