GAME!

Publicerad 2012-03-24 19:35:35 i

Hej på er! :)
Idag åkte vi typ hemifrån 10:30 och då åkte vi och hämta farmor & farfar sen åkte vi vidare till Åkersberga och där hade vi match mot förmodligen Åkersberga, haha! :P Vi vann matchen med 2-4 gjorde faktiskt 3 mål. :) Känns ju bra eftersom att det var sista matchen, haha. Efter matchen åkte vi hem.. När jag kom hem mådde jag verkligen inte bra, fick hög feber.. Hoppade ner i badet sen duschade jag.. :) Nu gör jag ingenting!!! Imorgon ska jag & pappa kanske åka någonstans mer om det får ni veta imorgon! :D
Pussar!♥

fett nice! :D
Tja älskling!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela