Skype!!!!!!

Publicerad 2012-03-01 23:17:00 i

Hej hopp gummisnoppppppp! :D
Idag gick jag ungefär hemifrån 15:35, mötte Amanda vid Banslättskolan(?) någon tid gick vi till Vårdcentralen först satt vi och vänta as länge... Sen fick jag komma in och då tog hon min spruta :( Fan va det stickdes :( :( Efter det gick jag & Amanda till centrum först gick vi till banken sen gick vi till filmkedja och köpte dricka. :) Sen gick vi hem, först stannade vi på vägen och hoppade Hahahahahahha!:D När jag kom hem snackade jag skype med Elin, Daniel, och aa dom ;) Dom är så underbara allihopa! :) :) Sen käkade jag middag och sen kollade jag på Big Brohter och nu ska jag kolla på Sex And The City! :D Imorgon drar jag till huvudstaden med min kära vän Amanda vi ska väl gå till Gallerian och chilla där. ;)
Så vi hörs imorgon! :P
Puss!♥
Hahaha :D
Den här låten är bra ;)
Tjooo hade inget smink på mig idag ;)
shoo bree
SMILE

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela