Onsdag....

Publicerad 2012-03-07 22:26:16 i

Hej Nalle-puh! ;)
Idag började vi 9:05 med Kemi, språkval, lunch, musik, engelska & svenska. :)
Sen gick jag hem med Jessika, när jag kom hem käkade jag sen bytte jag om. Vid 16:05 gick jag hem till Jessika & Maria sen gick vi ner till hallen och där hade vi träning, gick inte alls bra.. Sen gick vi hem också. ;)
När jag kom hem käkade jag och sen kollade jag lite på tv och sen hoppade jag ner i badet och sen duschade jag.
Nu sitter jag och tittar på Big Brohter!!! :D
Vi hörs imorgon brudar&grabbar! :)
PussaR!♥
Jessika ritade av Adele , hahahah!
ser lite sne ut hahha
SMOOOOTHIE!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela