kär

Publicerad 2012-03-16 16:43:30 i

Hallå där!♥
Idag slutade vi skolan typ 13:55 då gled jag, Amanda & Jessika till stationen och sedan tog vi tåget till Huddinge! :)
Där gick vi in på ett café och fikade, vid ungefär 15:10 gick Jessika, för hon skulle med ett tåg!
Då stannade jag & Amanda ett tag och pratade, sen gick vi till tåget och tog det till Tullinge.
Sen hann jag med min buss i sista minuuuten, wiihoo! :D
Nu sitter jag ba och lyssnar på musik, kanske någon människa som vill snacka skype med mig, who knows? ;)
Juste!! Jag byter dag till idag istället för i helgen för att göra ''Johansson blickar tillbaka'' så jag kommer göra det efter det här inlägget! :D
Men vi hörs senare :)
Pussar!!!♥
Är du en man eller mus?
ssssssomedaaaay♥
- att kalla någon ful gör inte dig finare!
TPL SOM FAN!!!!!!
Äre go fika eller?
outside i'm smilling but inside i'm crying..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela