Bazooka!!!!

Publicerad 2012-06-08 00:08:17 i Sara Johansson

Tjäna!
Idag började skoldagen 9:25 då skulle vi se en musikal den var väl bra. Speciellt när man hade en sak man tittade på helaaaa showen vilken jäkla bazooka asssåååå.
Sen hade vi lunch , idrott då körde vi litt brännboll lag Sara åkte på torsk. :(
Sist hade vi ''matte'' jag och Matilda sa att vi skulle gå och filma då gick vi till tåget och tog det till centralen sen gick vi till Gallerian och kollade runt litt. Sen gick vi till drottningsgatan och gick runt en massa. Fika litt på Wayne's coffee. 19:27 tåget tog vi till Tullinge hahah gäspade som fan på tåget. Sedan tog vi 713 hem. När jag kom hem åkte jag & pappa direkt och handla litt. När jag kom hem käkade jag litt mat och sen tog jag bort sminket. Nu sitter jag och tittar på Sex and the city 2, såg inte klart hela igår.
Pussar!♥
KÖÖÖTTAARÅÅÅ
hehheheh
on the train bitches
¨
FIKA LITT
Gallerian
tjäna
LAN KLÄDERNA!
Köpte en vanlig svart tråkig bh
SSSÅ SSÖÖÖÖTAAA från lindex
blåa brallor
laaaan
från cubus
en tröja från bikbok
hehehe
Bandeau bh från lindex
testade litt kläder
vill ta ut min tandställning på direkten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela