Big Brother final 2012

Publicerad 2012-06-03 22:20:40 i Sara Johansson

Hola!
Idag har jag legat i sängen jääätte länge.
Sen åt jag iaf brunch och sedan har jag bara varit hemma hela dagen, så jäkla fullt väder.
Sitter just nu och tittar på Big brother finalen. Det är Amandus eller Hanna J kvar. Fan vad jag hoppas att Hanna J viinnnner hela skiten. GO HANNA, GO HANNA, GO GO GO HANNA!
Snyggingar i Thailand!
går inte att beskriva hur mycket jag älskar dig.
Min norska kompiiis & jag!
love you Amanda!!!
älskar dig. 14år tillsammans.♥

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2012-06-03 23:21:02

Älskar dig också vännen , super mycket ! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela