Skolavslutning, SOMMARLOV!

Publicerad 2012-06-16 00:48:21 i Sara Johansson

Tjäna bröder!
Idag vaknade jag 6:25 vid 6:30 väckte jag Matilda sen 6:35 väckte vi Amanda. ;)
Då låg vi kvar i sängen och degade litt sen käkade vi litt frulle och sedan var det fixa fixa fixa!!
8:28 gick vi hemifrån vi hade inte ett dugg bråttom vi gick i lagom takt. När vi kom dit satte vi oss utanför Aulan sedan blev vi insläppta och då var det några som sjungde och sen pratade rektorn litt. Tobbe delade ut pris för falkbergsloppet och falc of the hill osvosv. Sedan skulle rektorn dela ut stipendium och då ba ropar hon mitt namn?!? hahah gud. Efter Aulan besöket gick vi till klassrum 2 och där fick vi våra betyg och sa hejdå och sånt. Våran no/matte lärare ska sluta + det var min ansvarslärare, kuk!!!! :( :( :( :(
Förra terminen hade jag ett svagt E i idrott, den här terminen fick jag ett C, det lönar sig att bättra sig. ;)
Sedan gick vi hem till mig och de packade sina saker och sen gick dom hem. När de gick somnade jag och sov till ungefär 17. Efter det gjorde jag inget, sen tittade jag på Svergie-England, Swe åkte på torsk igen 2-3 hoppas fucking Hamrén blir kickad efter det här!!! Ute ur fucking EM.... FAAAAAAN!!!!!!!!!
Aja, vi hörs imorgon!♥
sleep well
Ja men här sov vi inatt!! :D
påväg till skolan imorse!
mitt stipendium
Pengar av rektorn/skolan! awesome.
fan vad pinsamt det var att gå upp på scenen , hahaha.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela