Sovmys

Publicerad 2012-06-14 23:54:42 i Dag 1-25

tjäna!
Idag började vi 9:55 då skulle vi kolla på en modevisning det var väl nice. Efter det stod våran klass uppe på en fotbolls plan. Sedan käkade vi litt lunch, efter lunchen hade vi brännbolls match mot A klassen och vi hann tyvärr inte köra klart för ambulansen kom och massa.. :( Stackars..
Sedan gick jag, Amanda & Matilda till tåget och tog det till centralen och där gick vi runt.
Vi åkte hem ifrån stan vid aa ajg venne, men när vi kom till Tullinge så solade vi litt solarium och sen gick jag & Matilda hem till mig. Amanda kom sedan hem till mig då chillade vi litt vid datorn sen käkade vi middag och sen duschade vi (tillsammans!) skit mysigt. Sen fixade vi ansiktsmask och sånt..! Mysigt! Nu har vi nyss kollat klart på Justin Bieber- Never say Never. Snart blir det sova eftersom det är Skolavslutning imorgon, awesome!
pussssar!♥
Modevisning
SÖTIS!!
Fyfan. Hemsk brännbolls match ..! :(
cooola
sååå jävla gooootttt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela