Match mot Nackdala!

Publicerad 2012-06-10 23:08:44 i Sara Johansson

Idag vaknade jag 8:30 då käkade jag litt frukost och sedan klädde jag på mig och satte upp håret och borstade gaddarna. Vid 9:30 åkte jag & pappa till Storvreten och där hade vi match mot Nackdala och vi vann med 3-0 så jävla bra! Ligger bra till i båda serierna just nu i Div3 som vi spelade idag leder vi serien. Och i Div2 ligger i 3a, men det ska ändras! :D Annars har jag inte gjort något idag, duschade litt och sen har jag bara varit hemma typ.
Pussar!♥
fredags
fredags
Hahahahha
Stuvsta IF!
tappade idioten igår.
! :(
fredags
fredags
fredags

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela